به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

آبگرم وطن من
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.
چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 10:47 ::  نويسنده : رویا های بر باد رفته

 خبرنگار ما خبر داده که مدرسه ي نوسازي که قرار بود در شهر آبگرم به جاي ساختمان قبلي مدرسه بعثت ساخته شود ، همين امروز صبح به عنوان مدرسه ابتدايي در شهر آوج در کنار ساختمان باشگاه ورزشي آوج افتتاح مي شود

عکس هایی هم در این زمینه گرفته شده که به زودی در سایت قرار خواهد گرفت .

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:گزارشگر , :: 8:6 ::  نويسنده : گزارش گر

امروز آبگرم نيوز از پل ورودی شهر که نزدیک به یک سال پروژه پل به حال خود رها مانده و مسئولین راه ترابری که با مرکزیت آوج ميباشد ، نيمه كاره مانده و هيچ اقدامی دراین باره انجام نداده است را به نمایش خواهد گذاشت .

این پل يكي از مهمترين پل ارتباطی استان قزوین با دیگر استانهای شمال غربي ، غرب و جنوبی می باشد که روزانه نزدیک به حدود 10 هزار اتومبيل سنگین و سبک از آن ميگذرند .ناگفته نماند چرا شهر توریستی آبگرم   در مسیر جاده های مواصلاتی استان هیچ تابلویی که نشان دهندی مسیر وکیلومتر آبگرم باشد ندارد .این یکی دیگر از خیانت های راه ترابری مستقر در آوج است .البته یه تابلو نصفه نیمه در 5کیلومتری آبگرم می باشد آن تابلو را هم از طرف شهردای نصب کردند.اما تابلوهای آوج را مشاهده کردید!!!!! .به نظر شما چرا بی عدالتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, :: 8:0 ::  نويسنده : گزارش گر

جناب آقاي : پدرام اميني

نظر به اينكه جنابعالي در مسابقات پرس سينه سال 90 شركت كرده و مقام سوم كشوري را كسب نموده ايد .

اميد است شاهد پيشرفت و موفقيت هاي روز افزون شما در آينده باشيم.

 

                                                                               با تشكرسایت آبگرم نیوز

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



سه شنبه 20 دی 1390برچسب:گزارشگر و اولین دیدار, :: 10:56 ::  نويسنده : گزارش گر

به نقل از گزارشگر این سایت که در محل مدرسه حضور پیدا کرده واز صحنه ها تصاویری  تهيه نموده و این همان واقعیت های پشت پرده هست که بعضی مسئولین در قبال این مدرسه که نخبگان زیادی به جامعه تحویل داده ،کوتاهی نموده اند .به گفته معلمان وبعضی شاهدان که حکم تخریب این مدرسه 5-6سال پیش آمده بود وقرار بود مثل مدرسه سمیه از نو ساخته وسه طبقه تحویل داده شود .البته با دخالت مسئول آموزش پرورش منطقه آوج این طرح از آبگرم گرفته شده وبا تعمیر جزئی مقاوم سازی شده و حكم تخريب را به يكي از مدارس آوج انتقال داده شده است.

 

 

تصوير بالا همان مدرسه اي است كه مي خواست تخريب و سه طبقه ساخته بشه مثل تصوير زير

مدرسه سميه كه باز سازي شد.

براي ديدن بقيه تصاوير با عضويت در اين وبلاگ به ادامه مطلب مراجعه نمائيد.

با تشگر گروه آبگرم نيوز.

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



ادامه مطلب ...


دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : گزارش گر

از بينندگان اين سايت درخواست ميشود كه فقط در مسائل شهرستان شدن نظر ندهند .

هدف آبگرم نيوز ايجاد تنش بين مردم نميباشد و به مسائل روز اجتماعي ، فرهنگي ، اقتصادي هم مي پردازد.

عزيزاني كه نقطه ضعفي در امور شهري مي بينند اظهار نظر نموده و در اسرع وقت به مسئولين منتقل شود تا در آباداني شهرمان مثمر ثمر باشيم .

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, :: 14:43 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

نمی دانم چرا بزرگان ما یادشان رفته ،شهدای عزیز به چه اهدافی به جبهه  ها رفتند؟ شاید شما دوستان مخاطب بدونید. چرا از نام شهدا سوءاستفاده میکنیم بزرگان ما یادشان رفته اهداف شهدا رو.حال شهدا نیستند چرا نباید اهدافشون رو به درستی انجام بدهیم .این جای بسی  تأمل هست ، که یک مسئول سیاسی دعوت کنیم  (که به نام شهدا به فکرشهرستان ).چرا شهدا بازیچه ی افکار بزرگان ما شده اند آنها که جبهه وجنگ دیده اند با شهدا انس گرفته اند.

 

حال شهدا :ما نسل سوم شرمنده ایم بخدا شرمنده ایم

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



چرا میگیم آبگرم یا آوج؟مطلب ارسالی ازhamed

با سلام خدمت همشهریان عزیز و بازدیدکنندگان از وبلاگ.

من نمیخوام در این مورد نظر بدم که آبگر یا آوج کدومشون لیاقت بیشتری داره، واسه من جای سؤال هستش که مردم این دو تا شهر میگن که باید فقط شهر ما پیشرفت کنه و اون یکی بمونه؟

به نظر من هم آبگرم و هم آوج هر دو میشه گفت لیاقت این پیشرفت رو دارن و میتونن خیلی سالم و بدون اینکه همسایه شونو تخریب کنن خواسته ی خودشونو به گوش مسؤلین برسونن، اینکه آبگرمی ها بخوان آوج رو تخریب کنن و آوجی ها هم آبگرم رو باعث میشه که هر دوی این شهرها عقب بمونن. اصلا یکی از دلایل مهم عدم پیشرفت تو هر جامعه ای همین اختلافات داخلی هستش.

البته اینو هم بگم که هر کدوم از این دو تا بخواد مرکز شهرستان بشه برای اون یکی هم بد نمیشه، باید اینو درنظر بگیریم که از هر لحاظ از بوئین زهرا که بهتره!

شاید کسایی که درصدد تخریب شهر دیگه هستن (چه آوجی ها چه آبگرمی ها) این طور فک میکنن که با توجه به نزدیک بودن این دو شهر به هم و نداشتن هیچ شهر دیگه ای که بخواد جزء توابع اونها بشه، پس فقط و فقط یکی ازین دو شهر امکان ارتقاء رو داره، در صورتی که اصلا هم اینطور نیست. یه شهر میتونه بدون اینکه شهر دیگه ای جزء توابعش باشه یا اینکه به مرکز شهرستان دیگه ای نزدیک باشه خودش صاحب فرمانداری بشه.

تو استان هایی که تعداد شهرستان هاشون خیلی زیاده شهرستان هایی هستن که جمعیتشون به همون 3هزار نفر آوج هم نمیرسه!!! یا دو تا شهر که فاصله شون از آبگرم و آوج هم کمتره جفتشونم مرکز شهرستانن.

در آخر میخوام بگم ما مردم شهرهای آبگرم و آوج باید با هم متحد بشیم دست به دست هم بدیم و باعث پیشرفت خودمون و یکدیگه بشیم و نذاریم حقمون توسط شهرهایی مثل شال و دانسفهان و سگزآباد خورده بشه.

باور کنید اگه پس فردا مثلا دانسفهان بخواد مرکز شهرستانمون بشه اون وقت آبگرمی میخواد بگه کاش همون آوج شده بود، آوجی هم میخواد بگه کاش آبگرم میشد!

ممنون که به حرفام گوش دادین.

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

امروز آبگرم چهره ي ديگري داشت

امروز 16 دي ماه 90 مردم آبگرم در روز جمعه با شركت حداكثري در نمازجمعه و بيعت با رهبري و همچنين در اعتراض به نا عدالتي و اعلام شايستگي شهر آبگرم نسبت به شهرستان شدن،  طومار 60متري را امضاء كردند.

لينك عكسها بازسازي شد

پوزش بدليل خرابي لينك عكسها

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 13:8 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

بیانیه ودرخواست مردم حزب اللهی و شهید پرور بخش آبگرم  از مسئو لین کشوری

 این بیانیه وطومار به دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و ریاست مقننه  ارسال خواهد شد  .

بسمه تعالی

به فرمانده کل قوا مقام عظمای ولایت رهبر فقیه جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای دامت برکاته

سلام علیکم :

          با سلام و صلوات بر محمد آل محمد (ص) و با آرزوی طول عمر با عزّت و آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی و خدمت گزارن  نظام جمهوری اسلامی ایران

اینجانبان اهالی بخش وشهر آبگرم از توابع استان قزوین به استحضار می رساند : با توجه به زمزمه وانتشار خبر ارتقاء بخش آوج  به شهرستان که بخش آبگرم را نیز بدون اطلاع وهماهنگی جزء بخش های خود شمرده تا از لحاظ قانونی ارتقاء بخش به شهرستان میسر شود که همین امر موجب نارضایتی و رنجش خاطر مردم شریف آبگرم و روستاهای بخش آبگرم وحتی برخی از روستاهای بخش آوج( که موقعیت آنها نزدیک به آبگرم است) گردیده است وهمواره اعتراض خود را به مسئولین استانی وبخش اعلام نمود ه ایم .

لذا با توجه به شرایط پیش آمده وقرار گرفتن آبگرم در چهار راه مواصلاتی غرب وجنوب کشور و صد وبیست روستای منطقه ، اینجانبان احساس خطر ونا امنی در بخش و شهر آبگرم را اعلام نموده وبرای حل این مشکل ، پیشنهاداتی را ارائه می نماییم :

1-  ایجاد شهرستان جدید با مرکزیت آبگرم با توجه به پتانسیل های فراوان موجود در بخش آبگرم ورضایت ورفاه مردم محروم منطقه

2-اعزام کارشناسان بی طرف وعادل ازطرف دولت عدالت محور بدون اطّلاع مسئولین دو بخش جهت بررسی مجدد  درجهت ایجاد شهرستان جدید با در نظر گرفتن رضایت مردم محروم منطقه و حق و انصاف

3-ایجاد شهرستانی مشترک بین دو بخش وتقسیم عادلانه مراکز دولتی وخدماتی وامکانات رفاهی بین دو بخش

4-در صورت عدم تحقق به پیشنهادات فوق جهت جلوگیری از هر گونه تنش وتبعات حال وآینده به هیچ عنوان بخش آبگرم جزء یکی از بخش های آوج محسوب نگردد.

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

اين مقاله توسط يكي از بينندگان اين سايت به اين گروه فرستاده شده است .

کدام شهر از صلاحیت بیشتری برای شهرستان شدن برخوردار است?

 آبگرم  یا  آوج  ؟

   برای جواب به این سؤال باید به پتانسیل های موجود در این دو شهر رجوع کرد  و دید که کدامیک از این دو شهر از صلاحیت بیشتری برخوردار است .

  آبگرم دارای مجموعه حمام های معدنی است که آب این حمام ها از کیفیت درمانی بسیار بالایی برخوردار است ، همین مسأله آبگرم را به مهمترین قطب توریستی استان قزوین تبدیل کرده است . حال آنکه آوج هیچگونه مکان توریستی ندارد و اگر هم دارد فاقد هرگونه جذابیت یا اهمیت توریستی است .

در ادامه باید به جمعیت این دو شهر اشاره داشت . بر زمین و زمان این موضوع مشخص است که جمعیت آبگرم چندین برابر آوج است . با گذری کوتاه در سطح شهر آوج می توان دریافت که در این شهر پرنده پر نمی زند، فقط گاهی اوقات نواحی مرکزی این شهر شلوغ می شودکه این جمعیت نیز غالبا یا از اهالی آبگرم هستند یا از روستاهای تابع آن و از روی اجبار برای انجام کارهای اداری خود به این شهر آمده اند ، اما آبگرم حتی در روزهای تعطیل نیز شلوغ و پر رفت و آمد است .گاها در بعضی از روزها که انتظار می رود مسافران زیادی در شهر باشند ترافیک های سنگینی نیز مشاهده می شود.

نکته قابل تأمل دیگر سطح مالی دو شهر است . مسؤلان محترم می توانند با یک بازدید مختصر متوجه بسته بودن تعداد بیشماری از مغازه های حاشیه خیابان اصلی شهر آوج شوند ،این در حالی است که نمی توان حتی یک مغازه بسته شده و متروک در سطح شهر آبگرم یافت . دلیل دیگر که  خود  اثبات کننده این مدعاست بانک های دو شهر است . آبگرم هم از نظر تعداد بانک و هم تعداد مشتری بانکی به هیچ وجه قابل قیاس با آوج نیست . در بانک های آبگرم صف های طویل برقرار است و جای سوزن انداختن نیست اما در آوج کارمندان بانکی از بیکاری خسته شده اند .این تنها قسمت کوچکی از امتیازات و برتری های شهر آبگرم نسبت به شهر آوج بود. حال قضاوت درباره ی این موضوع که کدام شهر صلاحیت بیشتری د ارد را به شما خواننده گرامی وامی گذاریم. 

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

به گفته برخي از بينندگان سايت :

بيننده 1: اكبر

از نظر جمعیت آبگرم بالاتر از آوج است. از نظر مو قعیت جغرافیایی و امکان دسترسی مردم رو ستا های اطراف بیش از 90 درصد روستاهای مناطق آوج و آبگرم راحت تر به شهر آبگرم دسترسی دارند. از نظر امکان توسعه شهری آبگرم از دو چهار طرف نامحدود است در حالی که آوج دقیقا از چهار طرف محدود به کوه است و امکان توسعه شهری ندارد.
طبق آمار رسمی استان، آبگرم مهاجر پذیر ترین و آوج مهاجر گریزترین شهر در 20 سال اخیر بوده است.
آبگرم معدنی واقع در شهر سالانه پذیرای بیش از دویست هزار نفر توریست و گردشگر از داخل وخارج کشور است. این در حالی است که به دلیل آب وهوای نامناسب و راه دسترسی نامناسب شهر آوج هیچ قابلیتی در این زمینه ندارد.
اگر معتقدیم که می خواهیم کاری انجام دهیم و خدمتی به اکثریت ، ارائه دهیم با یستی اکثریت را قربانی اقلیت نکنیم و با شهرستان کردن آبگرم خدمتی را به نفع مردم محروم این منطقه و بیش از صد روستای وابسته به این شهر انجام دهیم.
مردم آبگرم تا پای جان بر این خواسته خود اصرار خواهند ورزید و تا احقاق حق خود و مردم روستاهای اطراف آرام نخواهند نشست.

بيننده 2:از معلمان شهرهای همجوار که در آبگرم و آوج مانده

سلام - آبگرم هم داراي آثار باستاني فراوان ، هم قدمت بيشتر ، هم جمعيت زياد تر ، جايي براي گسترش شهر و بزرگ تر شدن ، هم داراي تعداد دانش آموزان بيشتر و ... مي باشد ولي آوج نه آثار باستاني دارد ( البته آثار حصار وليعصر را هم که براي آبگرم محسوب مي شده اند و  راه آن از آبگرم مي باشد را به دروغ از يک مسير پرت و مال رو به مسئولين استاني و کشور نشان داده اند تا بدين وسيله روستاهاي پرجمعيتي مانند حصار وليعصر  ، اردلان ، آزانبار ، دشتک ، لک ، محمود آباد ، طبلشکين و ... را به عنوان روستاهاي آوج شناسانده اند و  تعداد دانش آموزان آوج خيلي کمتر از دانش آموزان آبگرم مي باشد ( بدون محاسبه آمار روستاها) و اينکه شهر آوج ديگر جايي براي گسترش شهر ندارد ؛ زيرا که از دو طرف محدود به رود خانه  بوده و همچنين کوههايي آن را دوره کرده اند .

شما دوستان عزيز هم ميتوانيد مطالب خود را برايمان ارسال كنيد .

AbgarmNews@yahoo.com

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

با سلام

امروز آمار دقيقي از جمعيت آبگرم و آوج به دستمون رسيده كه شابد براتون جالب باشه

جمعيت آبگرم :6.972 نفر

جمعيت آوج : 3.436 نفر

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

تجمع روز جمعه تعطيل شد.

شايد اين روزها با پيامكهاي بسياري از شما درخواست شده است كه روز جمعه بعد از نماز جمعه در يك تجمع ميليوني شركت كنيد .

امام جمعه محترم آبگرم و رئيس دادگاه عمومي آبگرم در سخنراني چهار شنبه شب 14دي در مسجد جامع آبگرم تصريح كرد تجمع و تظراهرات مردمي در روز جمعه هيچ گونه منفعتي براي شهرمان ندارد . و از تمامي مردم درخواست كردند كه از تجمع و راهپيمايي در كوچه و خيابانها خود داري نمايند و  تا اعتراضات خود را فقط در مسجد با مسئولين در ميان بگذارند و از هياهو و بيداد بدور باشند .

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

مینا

سلام دوست عزیز از واقعیت ها خوشم میاد باز به سایت میام!

امیرحسین

سلام !من از اردلان نظر میدم!سایت خوبی هستش از شما حمایت می کنم لطفا اگه مشکل ما را هم در سایت بنویسید ممنون میشم !مشکل ما از اردلان تا آبگرم۵۰کیلومتر هست وتا آوج۸۰کیلو متر!مرسی بابت سایت خوبتون بای

مجید

با سلام !با عرض معذرت باید بگم آوجی ها این اعتراض را علیه عباسپور نام بردن!باید بگم که من اونجا بودم واصلا هم اینطور نیست

عباس

باسلام !راست که میگن قرار آوج بره روی همدان وآبگرم روی قزوین بمونه؟؟

علی

من آوجی هستم و معتقدم که آوج لیاقت شهرستان شدن را دارد چون هم قدمت شهر شدنت زیاد است و هم اداره های دولتی زیادی دارد

حسين

به آوجیه میگن تو شهرتون آثار باستانی دارید؟میگه:نه قرار بسازن

باراني

همشهري عزيز دست مريزاد .

اميدوارم مطالبتون به روز باشه و ادمه پيدا كنه . ما از اين كار شما استقبال ميكنيم .

من از كاربران و مخاطبان گرامي هم خواهش ميكنم كه عفت كلام رو رعايت كنن و به شخصي توهين نشه تا بتونيم در كنار هم برنامه ها و اهدافمون رو پيش ببريم .

با سپاس

محمد

سلام همشهری عزیز !کارتو ن واقعا مورد تحسین هست!امیدوارم موفق باشیدوباشیم!من هر روز به سایتتون میام خوشحال میشم مطالب جالب بخونم!بای

 

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

امروز 14 دي 90 در مصاحبه ي خبري صبح گاه صدا و سيماي ايران احمد عجم استاندار استان قزوين اعلام كرد كه هنوز هيچ گونه تصميمي در مورد فرمانداري آبگرم يا آوج اتخاذ نگرديده و اين مسئله در دست بررسي ميباشد كه نتيجه نهايي آن بعد از پايان انتخابات دوره نهم مجلس اعلام ميشود .

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

«تجمع و تحصن اعتراض آميز شهر آبگرم روز 13 دي 1390 جلوي مسجد جامع شهر آبگرم و حركت بسوي ارگانهاي دولتي نسبت به شهرستان شدن (فرمانداري) شهر آبگرم بزرگ»

اين پيام مردم شريف شهر آبگرم به مسئولين بود كه در تجمع چند صد نفره اهالي آبگرم و روستا هاي اطراف در رابطه با اعلام لياقت شهرستان شدن شهر آبگرم نسبت به آوج است.

 و به هيچ كدام از مسئولين و يا شخص و گروهي مربوط نميباشد. لذا از ساير منابع خبري و سايتها درخواست ميشود كه اين تجمع را اعتراض به هيچ فرد يا گروهي نسبت ندهند .

اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد

www.AbgarmNews.ir



صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب